PIRKIMO – PARDAVIMO TAISYKLĖS
-
-
- Pirkimo sąlygos
1) Pardavimo sąlygos taikomos perkant prekes ir paslaugas tarp Pirkėjo (toliau – Vartotojas) ir įmonės KS Valgustus OÜ (toliau – Internetinė parduotuvė) iš internetinės parduotuvės – www.kaledinegirlianda.lt
2) Be šių sąlygų, teisinius santykius, kylančius perkant prekes iš internetinės parduotuvės, reglamentuoja Prievolių įstatymas (toliau – VPĮ), Vartotojų teisių apsaugos įstatymas (toliau – VVTAT) ir kiti galiojantys teisiniai teisės aktai. Lietuvos Respublikos aktai.
3) Internetinė parduotuvė pasilieka teisę keisti pirkimo / pardavimo sąlygas. Šie pakeitimai atsispindi www.kaledinegirlianda.lt svetainėje. - Informacija apie kainas
1) Visos internetinėje parduotuvėje kainos yra nurodytos su PVM.
2) Kainos galioja nuo užsakymo pateikimo momento iki mokėjimo laikotarpio pabaigos (1 diena po užsakymo pateikimo).
3) Jei užsakymas pateikiamas prieš pasikeičiant pardavimo sąlygoms ar kainoms, vartotojo ir internetinės parduotuvės teisiniams santykiams taikomos sąlygos, galiojusios užsakymo pateikimo metu
4) Internetinė parduotuvė pasilieka teisę keisti pirkimo / pardavimo sąlygas. Šie pakeitimai bus atspindėti internetinėje parduotuvėje. - Pristatymo sąlygos
1) Siūlome keletą pristatymo variantų. Galite pasirinkti Jums tinkamiausią: Omniva, DPD siuntos į paštomatus arba Venipak pristatymas į namus.
2) Pristatymo laikas 1-3 darbo dienos, kai kuriais atvejais pristatymas gali užtrukti 5 darbo dienas.
3) Užsakymai, pateikti ir apmokėti darbo dienomis iki 16:00 val., bus išsiųsti tą pačią dieną. Numatomas pristatymo laikas yra 1-3 darbo dienos po išsiuntimo. Savaitgaliais ir švenčių dienomis pateikti užsakymai bus išsiųsti kitą darbo dieną. Pateikę užsakymą su atsiėmimu paštomate, gausite SMS žinutę su atsiėmimo kodu. Įveskite gautą kodą paštomato ekrane ir atsiimkite siuntą. Siunta paštomate bus saugoma 7 dienas. - Užsakymo pateikimas
1) Sudėkite norimas prekes į pirkinių krepšelį.
2) Norėdami pateikti užsakymą, pirmiausia spustelėkite nuorodą „Pateikti užsakymą“, esančią pirkinių krepšelyje.
3) Tada pasirinkite, ar užsakymą norite pateikti svečio ar nuolatinio kliento teisėmis (jei internetinėje parduotuvėje yra tokia galimybė).
4) Užsakymo proceso metu užpildykite reikiamus duomenų laukus, pasirinkite jums tinkamą užsakymo pristatymo būdą ir spustelėkite nuorodą „Pateikti užsakymą“. Ekrane atsiras sąskaita, kurią lengvai galėsite apmokėti naudodami banko nuorodą (Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Revolut) arba banko kortele kaip atsiskaitymą pagal išankstinę sąskaitą faktūrą. Išsamią informaciją apie tai, kaip mokėti pagal išankstinę sąskaitą, įskaitant visus taikomus nacionalinius mokesčius ir priemokas, rasite sąskaitoje faktūroje, rodomoje patvirtinus užsakymą.
5) Už užsakymus galima apmokėti per pasirinktą banką: (Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Revolut).
6) Užsakymo patvirtinimo metu atidžiai užpildykite duomenų laukelius, nes nuo pateiktos informacijos priklauso užsakymo pristatymo laikas ir tikslumas
ir būsimų ginčų bei pretenzijų sprendimas.
7) Apmokėjimas vyksta ne internetinėje parduotuvėje, o saugioje aplinkoje – naudojant atitinkamo banko nuorodą saugioje aplinkoje. Pardavėjas neturi prieigos prie kliento banko duomenų.
8) Internetinėje parduotuvėje pateikti užsakymai, vykdomi nuo pirmadienio iki penktadienio, 9.00-16.00 val., o užsakymai, pateikti penktadienį po 14.00 val., bus pradėti vykdyti pirmadienį.
9) KS Valgustus OÜ yra pagrindinis asmens duomenų tvarkytojas, KS Valgustus OÜ perduoda mokėjimui reikalingus asmens duomenis įgaliotam duomenų tvarkytojui KEVIN.EU UAB. - Pirkimo-pardavimo sutarties įsigaliojimas
1) Prekių pirkimo-pardavimo sutartimi Internetinė parduotuvė įsipareigoja perduoti Vartotojui Internetinėje parduotuvėje įsigytas esamas, pagamintas ar ateityje įsigytas prekes bei suteikia galimybę perleisti Vartotojui nuosavybės teisę, o Vartotojas įsipareigoja sumokėti Internetinei parduotuvei.
2) Užsakymai, už kuriuos nebuvo apmokėta, bus anuliuoti praėjus 1 dienai nuo užsakymo pateikimo.
3) Pirkimo-pardavimo sutartis įsigalioja po to, kai Vartotojas atlieka mokėjimą į Internetinės parduotuvės banko sąskaitą. - Pristatymas
1) Įsigaliojus pirkimo-pardavimo sutarčiai, internetinė parduotuvė sukomplektuoja užsakymą ir perduoda jį bendrovės logistikos partneriams, kad šie jį pristatytų.
2) Internetinės parduotuvės svetainėje nurodytos pristatymo sąlygos galioja nuo užsakymo apmokėjimo gavimo į Internetinės parduotuvės banko sąskaitą momento.
3) Siekiant užtikrinti, kad siunta būtų pristatyta be vėlavimo, įvesdami pristatymo duomenis turite būti atsargūs ir pateikti teisingus bei galiojančius duomenis.
4) Internetinė parduotuvė neatsako už prekių pristatymo vėlavimus, jeigu prekės logistikos partneriams pristatomos laiku, tačiau pristatymo vėlavimas yra susijęs su aplinkybėmis, kurių Internetinė parduotuvė negalėjo įtakoti ar numatyti. - Grąžinimo sąlygos
1) Gavęs užsakymą, Vartotojas turi teisę atsisakyti internetinėje parduotuvėje sudarytos sutarties per 14 dienų, nenurodydamas jokių priežasčių. Standartinė grąžinimo paraiškos forma, vartotojui paprašius, bus išsiųsta el. paštu.
2) Grąžintinų prekių kokybės pablogėjimo atveju Vartotojas atsako už prekių nuvertėjimą, atsiradusį dėl daikto naudojimo, tik tuo atveju, jei jis naudojo daiktą kitaip, nei buvo būtina daikto pobūdžiui, savybėms ir veikimui atlikti. Vartotojas, norėdamas įsitikinti prekės kokybe, savybėmis ir veikimu, turėtų laikytis ir naudoti gaminį tik pagal instrukcijas.
3) Norėdami grąžinti prekę, turite pateikti prašymą – grąžinimo forma bus išsiųsta paprašius. Prašymą grąžinti prekei atsiųskite adresu [email protected] ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo.
4) Vartotojas privalo grąžinti prekes per 14 dienų nuo prašymo pateikimo arba pateikti įrodymus, kad per minėtą terminą jis prekes pristatė logistikos įmonei.
5) Klientas neprivalo grąžinti prekių per logistikos įmonę, jei Internetinė parduotuvė pati sutiko paimti grąžinamas prekes.
6) Gavusi prašymą grąžinti prekes, internetinė parduotuvė nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 dienų, grąžina Vartotojui pagal sutartį sumokėtą sumą, įskaitant Vartotojo patirtas pristatymo išlaidas, išskyrus atvejus, kai Vartotojas aiškiai pasirinko kitokį nei prekybininko siūlomas pigiausias pristatymo būdas, Internetinė parduotuvė neprivalo grąžinti Vartotojui išlaidų, viršijančių įprasto pristatymo būdo išlaidų. - Force majeure
1) Internetinė parduotuvė neatsako už Pirkėjui padarytą žalą ar už prekių pristatymo vėlavimą, jeigu žala ar prekių pristatymo vėlavimas atsirado dėl ne nuo Internetinės parduotuvės nepriklausančių aplinkybių. - Asmens duomenų tvarkymas
1) Vartotojas, įvesdamas duomenis internetinėje parduotuvėje ir gavęs atitinkamą patvirtinimą, suteikia teisę rinkti ir tvarkyti Vartotojo asmens duomenis (vardą, pavardę, kontaktinį telefono numerį, siuntos pristatymo ir/ar namų adresą, el. pašto adresą) bei persiųsti tai pristatymo logistikos partneriui.
2) Internetinė parduotuvė turi teisę naudoti Vartotojo gyvenamosios ar buveinės adresą reklamai ir kitai informacijai Vartotojui siųsti.
3) Vartotojas turi teisę bet kuriuo metu uždrausti rinkti ir naudoti savo asmens duomenis, išskyrus atvejus, kai tai būtina iš sutarties kylančiam reikalavimui įvykdyti arba prekėms pristatyti.
4) Elektroniniai asmens duomenys tiesioginiam paštui naudojami tik tuo atveju, jei vartotojas davė atskirą sutikimą interneto svetainėje.
5) Atsiskaitydamas už pirkinius, naudodamasis šifruotu duomenų ryšiu su bankais, Vartotojas užtikrina asmeninių banko ID saugumą ir internetinė parduotuvė neturi prieigos prie jų. - Skundų pateikimo tvarka
1) Internetinė parduotuvė atsako už Vartotojui parduotų prekių neatitikimą sutarties sąlygoms arba už defektus, kurie išryškėja per dvejus metus nuo prekių pristatymo Vartotojui.
2) Defekto atveju vartotojas turi teisę ne vėliau kaip per du mėnesius kreiptis į Internetinę parduotuvę, pateikdamas sąskaitą faktūrą, pagal kurią buvo apmokėtas pirkinys.
3) Jei prekės nekokybiškos, prašome jų nebenaudoti.
4) Internetinė parduotuvė ir Vartotojas susitaria dėl sugadintų prekių remonto ar pakeitimo. Remonto išlaidas padengia Internetinė parduotuvė.
5) Internetinė parduotuvė neatsako už prekės trūkumus, atsiradusius dėl Vartotojo kaltės ir atsiradusius dėl netinkamo prekės laikymo ar naudojimo.
6) Nustačius prekės neatitikimą ar defektus, skundą prašome siųsti elektroninio pašto adresu [email protected], nurodant kliento vardą, pavardę, kontaktinį telefoną, užsakymo numerį ir tikslų neatitikimo ar defekto aprašymą.
7) Skundas turi būti pateiktas per du mėnesius nuo neatitikties ar defekto nustatymo.
8) Visi skundai bus išnagrinėti ir su Vartotoju bus susisiekta kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo skundo gavimo.
9) Vartotojas turi teisę reikalauti, kad internetinė parduotuvė sumažintų pirkimo kainą arba nutrauktų sutartį, ir susigrąžintų pinigus už prekes, jei Internetinė parduotuvė negali pataisyti ar pakeisti prekių arba jei internetinė parduotuvė per protingą laiką nepašalina trūkumų. - Vartotojo teisė kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos centrą
1) Jeigu Internetinė parduotuvė atsisakė spręsti Vartotojo skundą arba Vartotojas nesutinka su Internetinės parduotuvės siūlomu sprendimu ir nustato, kad buvo pažeistos jo teisės ar interesai, Vartotojas gali pateikti skundą per Vartotojų teisių apsaugos centrą. Vartotojas gali pateikti skundą pats arba per atstovą. Informaciją apie Vartotojų teisių apsaugos komisiją galite rasti Vartotojų teisių apsaugos tarybos svetainėje, o dėl problemų ES šalyse kreipkitės į Europos vartotojų centrą.
- Pirkimo sąlygos
-